KÖZÖSSÉGI ELLÁTÁS
Következő frissítés tervezett ideje: változás esetén
| Szerhasználók, felépülők ellátása |
| Az online ellátás menete |
| Hozzátartozók ellátása |
Szerhasználók, felépülők ellátása
Tájékoztatjuk klienseinket és leendő klienseinket, hogy, 2023-ban, a Kék Pont Felépülési Központjaiban a közösségi ellátás szolgáltatásokban, mindkét ambulancián a kliensfogadás online formában is folytatódik. Az Ön konzultánsa, Önnel egyetértésben dönti el, hogy személyes vagy olnine találkozásra van-e szükség. Személyes konzultáció a higiénés előírások betartása mellett az ambulanciákon lehetséges.
Az előírásokat ez esetben konzultánsa ismereteti Önnel.
Személyes ellátás esetén a korábban megszokott módon várjuk ambulanciáinkon, a konzultánsával megbeszélt időpontban.
Az online ellátás menete
1.Egyeztetett időpontban való konzultáció esetén:
A konzultánsuk közvetlen elérhetőségét hívhatják a megbeszélt időben. Ha ezt nem tudják, akkor a szolgáltatás (ld.: itt) központi telefonszámán tudhatják meg a konzultánsuk ajánlott elérhetőségét.
2. Ha időpontot kérne, módosítana vagy törölne:
Kérjük, a konzultánsnak jelezzen, időpont törlés esetén lehetőleg írásban, a megbeszélt időpont előtt lehetőleg 24 órával!
Ha Ön úgy tudja, hogy betegbiztosítása nem folyamatos, mindenképp olvassa el ezt a bejegyzést is!
Hozzátartozók ellátása
A hozzátartozói ellátás elsősorban csoportos formában zajlik. Egyéni hozzátartozói ellátásra térítésmentes formában akkor van lehetőség, ha a hozzátartozóhoz kapcsolódó szerhasználó/felépülő is a Kék Pont kliense, és a kliens konzultánsa vagy a hozzátartozói csoport vezetője és a kezelőorvos egyaránt az egyéni konzultációt tartja megfelelőnek a hozzátartozó esetében.
A hozzátartozói csoport online formában működik. Amennyiben már jár a csoportba, információkért, kérjük, a csoportvezető Gyárfás Anikó terápiás munkatárs kollégánkat keresse!
Csatlakozási szándéka esetén az itt jelzett telefonszámon érdeklődhet.
Ha elterelésre jelentkezne, kérjük, ebben a cikkben tájékozódjon!