Cikkeink

Futball VB alá kommunikációipar

Nincsen abban mára semi rendkívüli, hogy a legfontosabb sportesemények szponzorai komoly reklámkampánnyal készülnek a kitüntetett pillanatokra, hogy lenyűgözzék- és tartósan magukhoz láncolják célközönségüket. Az idei futball vb-n sincsen ez másképpen, ahol a Kreatív forrásai szerint jóval magasabb reklámköltés várható, mint a pekingi olimpián.

Mindebben persze az is jelentős szerepet játszik, hogy ez az első alkalom, hogy a fekete kontinensen szerveznek ilyen rangos eseményt – ezért a kiemelt szponzoroknak tekinthető Nike, a Coca- és a McDonalds is jelentős bevételre számít az országban. Ostorozhatnánk persze a cégeket, de nem érdemes, hiszen a gyártók egészen magas színvonalú, az egyéni teljesítmény növelését megcélzó reklámokat készítettek az alkalomra, melyek együttes üzenete természetesen a győzni akarás és a kitartás!  Nem vagyok nagy focirajongó, de ezt a héroszt mindig sokra tartottam ebben a sportágban.