Cikkeink

Nem nyugszanak a dohánycégek

Hosszú út vezetett el az első szál eladott cigarettától a közegészségügyi katasztrófáig, és a megtett út során láttunk már olyan reklámot is, amiben a fehér köpenyes őszülő halántékú doktor bácsi a ragyogó tekintetű ötéves forma kislánynak sugalmazza bőszen, hogy a száz évig tartó teljes élet szerves része a dohányzás is.

A reklámoknak köszönhetően ma már az is elég, ha a cowboy bácsitmegmutatjuk és mindenki tudja, hogy melyik cigarettára kell asszociálnia a pillanat tört része alatt. Szerencsére az áltudományos alapokon nyugvó megtévesztés ideje elmúlni látszik, valószínűleg ezért is fordult a gyártók figyelme a kifejezetten férfias sportok és a rejtett reklámfogások felé. Természetesen hol máshol lehetne nyakon csípni az ilyen akciókat, mint a dohányreklámok egykori legnagyobb bázisán, a száguldó benzincirkusz bokszutcájában.

A trükkös kampányról ebben a blogban olvashatsz bővebben.