Cikkeink

KLIENSEK, HOZZÁTARTOZÓK FOGADÁSA

Frissítve: 2020. november 4.

Következő frissítés tervezett ideje: 2020. december 15.

Tájékoztatjuk klienseinket és leendő klienseinket, hogy, előreláthatóan december 15-ig, a Kék Pont Felépülési Központjaiban a közösségi ellátás szolgáltatásokban, mindkét ambulancián a kliensfogadás alapvetően online formában folytatódik.

Indokolt esetben az Ön konzultánsa, Önnel egyetértésben, dönthet úgy, hogy személyes találkozásra van szükség. Ez esetben, a higiénés előírások betartása mellett ez az ambulanciákon lehetséges.

Az előírásokat ez esetben konzultánsa ismereteti Önnel.

Az alapvető, online ellátás változatlan. Ez a következőket jelenti:

  • A már ellátásban lévőket (szerhasználók és hozzátartozók esetén is) a szokásos konzultánsuk telefonos vagy online konzultáció keretében fogadja.
  • A hozzátartozói csoport augusztus végéig online módon folytatódik.
  • Az elterelésről az orvosi konzultáció menüpontban tájékozódhat.

1.Egyeztetett időpontban való konzultáció esetén:

A konzultánsuk közvetlen elérhetőségét hívhatják a megbeszélt időben. Ha ezt nem tudják, akkor a szolgáltatás (ld.: itt) központi telefonszámán tudhatják meg a konzultánsuk ajánlott elérhetőségét.

2. Ha időpontot kérne, módosítana vagy törölne:

Kérjük, a konzultánsnak jelezzen, időpont törlés esetén lehetőleg írásban, a megbeszélt időpont előtt lehetőleg 24 órával!

  • Az önkéntes formában, első ellátásra jelentkezők (szerhasználók és hozzátartozók) a közzétett orvosi rendelési időben, telefonon fordulhatnak segítségért. Új klienseket Dr. Ali István fogad, rendelési időben, telefonon. Információk a bejelentkezésről itt.

A változásokról a klienseket a kekpont.hu honlapon keresztül tájékoztatjuk.