Cikkeink

KÖZÖSSÉGI ELLÁTÁS

Frissítve: 2021.06.29.


Tájékoztatjuk klienseinket és leendő klienseinket, hogy, 2021-től, a Kék Pont Felépülési Központjaiban a közösségi ellátás szolgáltatásokban, mindkét ambulancián a kliensfogadás online formában is folytatódik, indokolt esetben az Ön konzultánsa, Önnel egyetértésben, dönthet úgy, hogy személyes találkozásra van szükség. Ez esetben, a higiénés előírások betartása mellett ez az ambulanciákon lehetséges.

Az előírásokat ez esetben konzultánsa ismereteti Önnel.

Személyes ellátás esetén a korábban megszokott módon várjuk ambulanciáinkon, a konzultánsával megbeszélt időpontban.


Az online ellátás menete a következő:

1.Egyeztetett időpontban való konzultáció esetén:

A konzultánsuk közvetlen elérhetőségét hívhatják a megbeszélt időben. Ha ezt nem tudják, akkor a szolgáltatás (ld.: itt) központi telefonszámán tudhatják meg a konzultánsuk ajánlott elérhetőségét.

2. Ha időpontot kérne, módosítana vagy törölne:

Kérjük, a konzultánsnak jelezzen, időpont törlés esetén lehetőleg írásban, a megbeszélt időpont előtt lehetőleg 24 órával!


Ha Ön úgy tudja, hogy betegbiztosítása nem folyamatos, mindenképp olvassa el ezt a bejegyzést is!


A hozzátartozói csoport egyelőre változatlanul online formában folytatódik. Amennyiben már jár a csoportba, információkért, kérjük, a csoportvezető Gyárfás Anikó kollégánkat keresse!

Csatlakozási szándéka esetén a Kapcsolat menüpontban jelzett telefonszámokon érdeklődhet.


Ha elterelésre jelentkezne, kérjük, ebben a cikkben tájékozódjon!