KÖZÖSSÉGI ELLÁTÁS
Frissítve: 2021.01.18.
Ha Ön úgy tudja, hogy betegbiztosítása nem folyamatos, mindenképp olvassa el ezt a bejegyzést is!
Tájékoztatjuk klienseinket és leendő klienseinket, hogy, 2021. január 4-től, a Kék Pont Felépülési Központjaiban a közösségi ellátás szolgáltatásokban, mindkét ambulancián a kliensfogadás alapvetően online formában folytatódik.
Indokolt esetben az Ön konzultánsa, Önnel egyetértésben, dönthet úgy, hogy személyes találkozásra van szükség. Ez esetben, a higiénés előírások betartása mellett ez az ambulanciákon lehetséges.
Az előírásokat ez esetben konzultánsa ismereteti Önnel.
Az alapvető, online ellátás változatlan. Ez a következőket jelenti:
- A már ellátásban lévőket (szerhasználók és hozzátartozók esetén is) a szokásos konzultánsuk telefonos vagy online konzultáció keretében fogadja.
- A hozzátartozói csoport online módon folytatódik.
- Az elterelésről az orvosi konzultáció menüpontban tájékozódhat.
1.Egyeztetett időpontban való konzultáció esetén:
A konzultánsuk közvetlen elérhetőségét hívhatják a megbeszélt időben. Ha ezt nem tudják, akkor a szolgáltatás (ld.: itt) központi telefonszámán tudhatják meg a konzultánsuk ajánlott elérhetőségét.
2. Ha időpontot kérne, módosítana vagy törölne:
Kérjük, a konzultánsnak jelezzen, időpont törlés esetén lehetőleg írásban, a megbeszélt időpont előtt lehetőleg 24 órával!
- Az önkéntes formában, első ellátásra jelentkezők (szerhasználók és hozzátartozók) a közzétett orvosi rendelési időben, telefonon fordulhatnak segítségért. Új klienseket Dr. Ali István fogad, rendelési időben, telefonon. Információk a bejelentkezésről itt.
A változásokról a klienseket a kekpont.hu honlapon keresztül tájékoztatjuk.