Cikkeink

Megalakult a Kék Pont Kommunikációs Munkacsoportja

2010. januárjától kezdte meg működését a Kék Pont Kommunikációs Munkacsoportja, melynek feladata elsősorban stratégiai partnerünk, a Magyar Telekom által 3 évig támogatott "Tulajdon Tudatunk" programcsomagban megálmodott projektek és az alapítvány egyéb kiemelt projektjeinek (mertekletes.hu, City Art Műhely) kommunikációját segíteni. A projektek között szerepel az EgészségIskola II. lépése program, amely a saját gyártású, középiskolásoknak szóló,  egészségfejlesztő-prevenciós programunk továbbfejlesztett változtatát és honlapjának beindítását jelenti. Másik, új szolgáltatásként jelentkezik a Kék Pontnál 2010 tavaszától  Virtuális Kannábisz Ambulancia (VKA) programunk, amely már jól  működő külföldi modellek alapján születő magyar adaptációként készül. Végül, de nem utolsósorban, harmadik elemként, a Kék Pont Kontakt ártalomcsökkentő programok (Budapest VIII.  ker. Kálvária tér) halmozottan hátrányos helyzetű klientúrájának digitális - infokommunikációs felzárkóztató programját kívánjuk segíteni a támogatásból. Meggyőződésünk, hogy ma egyetlen magát progresszívnek tartó civil szervezet sem működhet hatékonyan önálló kommunikációs stratégia és profi közreműködők nélkül.

A most megalakult kommunikációs munakcsoport tagja Batta Barnabás médiakutató és kommunikációs szakember, egyetemi oktató, aki több éves hazai ügynökségi PR és marketing tapasztalattal vállalta a felkérést, Bánik Péter – online kommunikáció és marketing  szakember, több nemzetközi online-projekt vezetője; Varga Dániel webdesigner – a Kék Pont munkatársa,  és a csoport koordinátora, Barna Erika, a Kék Pont kommunikációs igazgatója. A Kék Pont Kommunikációs Munkacsoportja egyik legnagyobb kihívásaként, a fenti projektek népszerűsítésén túl,  a szervezet programjainak közösségi portálokon való megjelenését és ismertté válását tűzte ki célul.