Megalakult a Kék Pont Kommunikációs Munkacsoportja
2010. januárjától kezdte meg működését a Kék Pont Kommunikációs Munkacsoportja, melynek feladata elsősorban stratégiai partnerünk, a Magyar Telekom által 3 évig támogatott "Tulajdon Tudatunk" programcsomagban megálmodott projektek és az alapítvány egyéb kiemelt projektjeinek (mertekletes.hu, City Art Műhely) kommunikációját segíteni. A projektek között szerepel az EgészségIskola II. lépése program, amely a saját gyártású, középiskolásoknak szóló, egészségfejlesztő-prevenciós programunk továbbfejlesztett változtatát és honlapjának beindítását jelenti. Másik, új szolgáltatásként jelentkezik a Kék Pontnál 2010 tavaszától Virtuális Kannábisz Ambulancia (VKA) programunk, amely már jól működő külföldi modellek alapján születő magyar adaptációként készül. Végül, de nem utolsósorban, harmadik elemként, a Kék Pont Kontakt ártalomcsökkentő programok (Budapest VIII. ker. Kálvária tér) halmozottan hátrányos helyzetű klientúrájának digitális - infokommunikációs felzárkóztató programját kívánjuk segíteni a támogatásból. Meggyőződésünk, hogy ma egyetlen magát progresszívnek tartó civil szervezet sem működhet hatékonyan önálló kommunikációs stratégia és profi közreműködők nélkül.
A most megalakult kommunikációs munakcsoport tagja Batta Barnabás médiakutató és kommunikációs szakember, egyetemi oktató, aki több éves hazai ügynökségi PR és marketing tapasztalattal vállalta a felkérést, Bánik Péter – online kommunikáció és marketing szakember, több nemzetközi online-projekt vezetője; Varga Dániel webdesigner – a Kék Pont munkatársa, és a csoport koordinátora, Barna Erika, a Kék Pont kommunikációs igazgatója. A Kék Pont Kommunikációs Munkacsoportja egyik legnagyobb kihívásaként, a fenti projektek népszerűsítésén túl, a szervezet programjainak közösségi portálokon való megjelenését és ismertté válását tűzte ki célul.